Anonimitás

2015/11/01. - írta: harci macsek

A régi bejegyzéseim levettem. Megosztottam hősnőnkkel a blogom elérhetőségét, hogy elolvashassa utolsó bejegyzésem. Így viszont blogom már nem teljesítette azt a követelményt, amit az elején megfogalmaztam. Nem maradt anonim. Szerettem ide írni, míg ismeretlen voltam. Kibeszéltem magamból minden bajom. 

Nos úgy áll a helyzet, hogy hanyagolni fogom az írást. Bár lenne még miről írnom, a tegnap estéről, vagy a múlt hetemről. 

Egy gondolat, ami még bennem maradt, és úgy gondolom meg kell osztanom. Nem szeretem, ha gúnyolódnak rajtam. Tegnap este is megtörtént. Ráadásul egy olyan dologgal, amit szeretnék elfelejteni. Soha sem fog menni, de azért jó lenne, ha nem vágnák minden másnap a fejemhez. Telnek a napok, és mindenki más jó poénnak veszi, csak az én életem nem térhet vissza a régi kerékvágásba. Szép lassan kívülállónak érzem magam. 

Talán egy kicsit később még kiegészítem ezt a bejegyzésem. De most elég volt. Mindenből.....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://harcimacsek.blog.hu/api/trackback/id/tr98041274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása